پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
روزنامه گاردین در گزارشی نوشت کودکان پناهنده در فرانسه در ازای ورود قاچاق به انگلیس، مورد سوء استفاده جنسی قرار می گیرند.

شعارسال:

روزنامه گاردین در گزارشی نوشت کودکان در اردوگاه پناهندگان فرانسه در ازای ورود قاچاق به انگلیس، مورد سوء استفاده جنسی قرار می گیرند.
این گزارش با اشاره به پژوهشی که بوسیله صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) تهیه شده است، نوشت: کودکان در اردوگاه های کاله و دنکرک فرانسه مورد سوء استفاده جنسی قرار می گیرند و از سوی قاچاقچیان انسان در مقابل وارد کردنشان به انگلیس مجبور به ارتکاب جرم می شوند.

در این پژوهش که روز پنجشنبه بطور کامل منتشر خواهد شد، مصاحبه هایی با کودکان پناهنده در مدت 6 ماه در خصوص وضع زندگی شان در اردوگاه و ارتباط آنها با محیط اطراف انجام شده است.
طبق گزارش گاردین، وزیر کشور انگلیس در مجلس عوام در خصوص وعده دولت پیرامون سرعت بخشیدن به عملیات پذیرش کودکان پناهنده با پرسش هایی مواجه خواهد شد.

این روزنامه در ادامه نوشت: طبق اعلام سازمان انگلیسی "شهروندان" 150 کودک در اردوگاه کاله خانواده هایی در انگلیس دارند و ورود آنها به این کشور ممکن است یک سال کامل بطول بیانجامد.
سازمان "شهروندان" اعلام کرده است کودکان پناهنده در کاله بدون حضور خانواده هایشان به مدت سه سال است از تحصیل عقب افتاده اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 24خرداد1395، کدخبر: 5649012 www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین