پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: بیش از ۳۳۲ هزار سند مالکیت در استان صادر شده که این آمار در سال ۹۶ بالغ بر ۲۸۱ هزار مورد بوده است.وی اجرای نظرسنجی تلفنی با هدف نظارت بر اجرای طرح پستی صدور سند مالکیت را از دیگر اقدامات برجسته‌ی اداره ثبت در استان اصفهان عنوان و تشریح کرد: در این طرح با دریافت کنندکان سند از طریق طرح پستی تماس گرفته می‌شود و در خصوص میزان رضایت مندی ایشان از دریافت خدمت سؤال می‌شود.مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان افزود: با انجام این نظر سنجی تاکنون مشخص شده است که بیش از ۹۸ درصد از مخاطبین از خدمات ادارات ثبت در زمینه طرح پستی رضایت دارند.

شعار سال: بهبهانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان با اعلام اینکه در سال ۹۷ بیش از ۳۳۲ هزار سند مالکیت در استان صادر شده است، این آمار در سال ۹۶ را بالغ بر ۲۸۱ هزار عنوان کرد و گفت: این افزایش آمار حاکی از رشد ۱۸ درصدی صدور سند در سال ۹۷ است.

وی گفت: دلیل افزایش این آمار اجرای طرح پستی تقاضای صدور سند مالکیت است که با اجرای این طرح علاوه بر ارتقاء بهره وری کارکنان و کاهش آسیب‌های اداری شاهد کاهش چشمگیر مراجعات از ادارات نیز بوده ایم.

بهبهانی در ادامه افزود: از ابتدای اجرای طرح پستی در استان سالانه ۳ میلیون مراجعه حضوری از واحد‌های ثبتی حذف شده است.

وی اجرای نظرسنجی تلفنی با هدف نظارت بر اجرای طرح پستی صدور سند مالکیت را از دیگر اقدامات برجسته‌ی اداره ثبت در استان اصفهان عنوان و تشریح کرد: در این طرح با دریافت کنندکان سند از طریق طرح پستی تماس گرفته می‌شود و در خصوص میزان رضایت مندی ایشان از دریافت خدمت سؤال می‌شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان افزود: با انجام این نظر سنجی تاکنون مشخص شده است که بیش از ۹۸ درصد از مخاطبین از خدمات ادارات ثبت در زمینه طرح پستی رضایت دارند.

بهبهانی در ادامه اضافه کرد: براساس طرح نظرسنجی تلفنی تاکنون بیش از ۱۰ هزار تماس تلفنی با دریافت کنندگان خدمات برقرار شده است.

وی با تأکید بر مزایا و نتایج بسیار مؤثر آرشیو پرونده‌های ثبتی در بهبود فرآیند‌های اداری و اعمال مدیریت مطلوب، اظهار داشت: پروژه آرشیو الکترونیکی پرونده‌های ثبتی و حذف گردش فیزیکی پرونده‌ها در ادارات مناطق ثبتی جنوب، شرق، مرکز، غرب، شمال و جنوب‌شرق اصفهان و ادارات ثبت فلاورجان، مبارکه و دولت آباد بطور کامل انجام شده و در واحد‌های ثبتی شاهین شهر، کاشان، خمینی‌شهر و نجف آباد نیز در حال انجام است.

مدیر کل ثبت اصفهان تشریح کرد: تاکنون آرشیو تعداد ۸۷۷ هزار و ۱۶۲ پرونده انجام شده و ۲۳ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۲۱۱ برگ از اوراق آن در بانک‌های اطلاعاتی ایمپورت شده است.

وی افزود: تعداد ۶ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۵۶۹ برگ از پرونده‌های ثبتی نیز آرشیو شده، اما هنوز در بانک اضافه نشده است.

مدیر کل ثبت استان از اسکن پرونده‌های اداره ثبت شرکت‌ها نیز خبر داد و گفت: در سال ۹۷ تعداد ۶۶۰ هزار و ۹۴۳ برگ از اوراق این پرونده‌ها اسکن گردیده است که از این تعداد ۵۳۵ هزار و ۴۰۷ برگ در بانک‌های اطلاعاتی ذخیره شده است.

بهبهانی خاطرنشان کرد: همانگونه که در قانون جامع حدنگار بر تکمیل نقشه‌های کاداستر تأکید شده است، اداره کل ثبت استان اصفهان با مدیریتی جهادی ضمن تعامل سازنده و موثر با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اقداماتی را در این خصوص انجام داده‌است که تشویق سازمان‌های ذیربط به خرید دستگاه گیرنده متحرک ماهواره‌ای در نشست‌های مشترک و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور نقشه‌برداران سایر سازمان‌ها از مهم‌ترین این اقدامات بوده است.

مدیر کل ثبت استان با تأکید بر ضرورت اجرای کامل کاداستر در کشور از زمین مرجع کردن نقشه‌های پلاک‌های ثبتی استان، در سال ۹۷ طی دو قرارداد خبر داد و خاطرنشان کرد: در این اقدام عملیات برداشت و شناسایی دقیق تعداد ۴۰۴ پلاک ثبتی انجام شده است و تهیه نقشه زمین مرجع شده نیز به شرکت واگذار شد.

وی با اعلام اینکه تمامی نقشه‌ها با موقعیت و جانمایی مناسب از نظر نقشه برداری و ثبتی تحویل این اداره کل شده است، بیان کرد: این نقشه‌ها توسط واحد‌های ثبتی استان نیز مورد تأئید قرار گرفته است.

علی بهبهانی به مهمترین اقدامات ثبت استان در سال ۹۷ در حوزه پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: بحمدلله اقدامات بسیار خوبی در حوزه عمرانی صورت گرفته است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به افتتاح ساختمان جدید واحد‌های ثبتی مناطق شمال و شرق اصفهان اشاره کرد.

وی اجرای طراحی جدید و منحصر به فرد درفضای اداری ساختمان‌های جدیدالاحداث را مهم توصیف کرد و گفت: وجود پیشخوان، دستگاه نوبت دهی و استقرار واحد‌های بایگانی و دفتر املاک در طبقات فوقانی ساختمان بدون مراجعه ارباب رجوع از ویژگی‌های این واحد‌های ثبتی است.

مدیر کل ثبت استان با اعلام اینکه در حال حاضر ۵ پروژه عمرانی در استان اصفهان فعال است، افزود: این استان به عنوان تنها استان کشور در حال حاضر پروژه‌های ساختمانی گلپایگان، کوهپایه، دهاقان، مهردشت و باغبهادران را در دست اجرا دارد.

وی میزان پیشرفت فیزیکی ساختمان جدید ادارات گلپایگان و کوهپایه را ۴۰ درصد عنوان کرد و خاطرنشان کرد: آغاز رسمی این پروژه‌ها همزمان با مراسم کلنگ زنی بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان تاریخ انتشار 2 فروردین98، کد خبر: 504128، www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
0
0
ماشالا پس وضع خوبه همچینم مشکلات اقتصادی گریبان خیلیارو نگرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین