پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی شدید برای استان بوشهر، کلیه دستگاه‌های امدادی و مرتبط با بحران در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

شعارسال:معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی شدید برای استان بوشهر، کلیه دستگاه‌های امدادی و مرتبط با بحران در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

 مهرداد ستوده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود سامانه بارشی قوی به استان بوشهر اظهار داشت: با پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از امروز تا سه شنبه سامانه بارشی قوی‌ای وارد استان بوشهر می‌شود که احتمال آب گرفتگی معابر و خسارت در سطح استان را می‌تواند به همراه داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از آماده باش بودن کلیه دستگاه‌های امدادی و مرتبط با بحران در سطح استان بوشهر خبر داد و افزود: به احتمال فراوان بیشترین بارندگی در نقاط ساحلی خلیج فارس خواهد بود و شهرداری‌های نقاط ساحلی استان بوشهر نیز در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به حضور پرتعداد و گسترده مسافران نوروزی در استان بوشهر و در کنار خلیج فارس خاطرنشان کرد: طی این دو روز خلیج فارس مواج و طوفانی می‌شود و مسافران نوروزی از نزدیک شدن به ساحل خلیج فارس خودداری کنند تا شاهد اتفاق تلخی برای گردشگران نباشیم.

ستوده ابراز کرد: طبق مصوبه ستاد بحران استان بوشهر، تمام مدارس استان باید در ایام تعطیلات بر روی گردشگران باز باشند و خدمات‌رسانی لازم را ارائه کنند و مساجد نیز آمادگی داشته باشند در صورت اعلام فرمانداران به عنوان رؤسای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها، خدمات رسانی را در مواقع اضطراری انجام دهند و با هماهنگی‌های صورت گرفته در همه شهرهای استان بوشهر فضایی برای اسکان موقت مسافران در مواقع بارندگی پیش بینی شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار4فروردین 98 ، کدخبر: 466665،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
مردم هوشیار باشن و اطلاع رسانی ها باید لحظه ای صورت بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین