پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: از ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا ششم فروردین سال جاری تعداد ۱۴۲ هزار و ۷۹۷ نفر از اماکن تاریخی و گردشگری استان زنجان بازدید کردند

شعارسال:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: از ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا ششم فروردین سال جاری تعداد ۱۴۲ هزار و ۷۹۷ نفر از اماکن تاریخی و گردشگری استان زنجان بازدید کردند.

یحیی رحمتی ، با بیان اینکه تاکنون ۳۷ هزار و ۴۶۹ نفر در مراکز اقامتی استان زنجان اسکان یافتند، افزود: از ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا ششم فروردین سال جاری ۲ هزار و ۷۶ نفر در هتل‌ها، ۲ هزار و ۳۱۲ نفر در مهمان‌پذیرها، هزار و ۲۷۸ نفر در هتل آپارتمان‌ها، ۱۰ هزار و ۹۲۴ نفر در مدارس و ۲۰ هزار ۸۷۹ نفر در سایر مراکز اقامتی شامل مهمانسرای ادارات و خانه‌های بوم گردی اسکان یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: از ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا ششم فروردین سال جاری تعداد ۱۴۲ هزار و ۷۹۷ نفر از اماکن تاریخی و گردشگری استان زنجان بازدید کردند.

رحمتی با بیان اینکه گنبد تاریخی سلطانیه با ۲۷ هزار و ۹۷۱ نفر بازید کننده بیشترین تعداد بازدیدکننده گان از آثار تاریخی استان زنجان را به خود اختصاص داده است، افزود: از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ششم فروردین ماه سال ۹۸ تعداد ۱۳ هزار و ۴۴۰ نفر از موزه مردم شناسی رختشویخانه و ۹ هزار و ۱۸۱ نفر از موزه مردان نمکی بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۲۲۵ نفر از غار کتله خور بازدید کرده‌اند، افزود: همچنین تعداد ۸۶ هزار و ۹۸۰ نفر از سایر آثار تاریخی و گردشگری استان زنجان بازدید کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار7فروردین 98 ، کدخبر: 4576826، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین