پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید سازوکاری را فراهم کند تا ۱۷۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به‌سمت رونق تولید هدایت شود.

شعار سال: حجت‌الاسلام سید‌جواد حسینی‌کیا با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» اظهار داشت: این سازوکار دولتی سبب کاهش نقدینگی و افزایش اشتغال و تولید خواهد شد.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال، مجلس باید قوانین مورد نیازرا تصویب کند، گفت: مجلس اگر نقصی در قانونگذاری وجود دارد آن را رفع و جلوی قوانین دست‌و‌پاگیر در بخش تولید را بگیرد تا در این حوزه رونق ایجاد شود.

حسینی‌کیا با اشاره به اینکه دولت برای رونق تولید باید منابع بانک‌ها را به‌سمت تولید و اشتغال جهت‌دهی کند عنوان کرد: با رونق در بخش تولید می‌توان تحریم‌ها را بر کشور بی‌اثر کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نیز برای ایجاد رونق در تولید باید از کالاها و محصولات داخلی استفاده کنند بیان کرد: رسانه‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی برای استفاده مردم از تولیدات داخلی کار کنند.

حسینی‌کیا با اشاره به اینکه تولیدات داخلی باید ارزان‌قیمت، رقابت‌پذیر و صادرات‌محور باشد گفت: اگر تولید ما در این سه محور خلاصه شود علاوه بر بازار داخلی می‌توان کالا‌های تولیدی را به کشور‌های همسایه نیز صادر کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاهبا بیان اینکه رونق تولید و از بین رفتن رکود تنها با شعار و سخنرانی درست نمی‌شود بیان کرد: باید همه در این جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آرایش جنگی بگیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 7 فروردین 98، کد مطلب: 1974338: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین