پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت: شهرآورد تهران مثل دیدار رئال مادرید و بارسلونا از حساسیت زیادی برخوردار است.
شعار سال: «پیر لوئیجی کولینا» که برای تماشای شهرآورد 89 ظهر امروز (شنبه) به تهران سفر کرده است، اظهار داشت: برای اولین بار است که به ایران آمده ام و از این بابت خوشحال هستم و از رئیس فدراسیون فوتبال ایران بخاطر دعوتش تشکر می کنم.
وی ادامه داد: می دانم مسابقه امروز یکی از هیجان ترین بازی های لیگ ایران است. درباره این دو تیم از «اسفندیار بهارمست» داور ایرانی حاضر در آمریکا سوال کردم و متوجه شدم تیم قرمز اول و تیم آبی در رده دوم جدول لیگ ایران قرار دارند و مطمئنا دیدار امروز برای هر دو تیم، بسیار حساس است.
رئیس کمیته داوران فیفا درباره داوران ایرانی گفت: داوران ایرانی قابل احترام هستند و علیرضا فغانی را کاملا می شناسم. او در جام جهانی روسیه بازیهای مهم و خوبی را قضاوت کرد. به طور قطع ایران یکی از قدرت های برتر داوری در قاره آسیا است.
پرسپولیس و استقلال از ساعت 16 امروز (شنبه) در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران به مصاف هم می روند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:10 فروردین 1398،کدخبر:83259628،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین