پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۹۸۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
براساس آمارهای ستاد قاچاق کالا و ارز٬ در سال ۹۶ حجم قاچاق کالای خروجی از ایران حدود ۹۰۰ میلیون دلار و حجم کالای قاچاق ورودی به ایران ۱۲ میلیارد دلار بوده است که اگر در سال ۹۷ قاچاق ورودی را همانند سال ۹۶ فرض کنیم٬ اما با خروج روزانه ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق از ایران و قاچاق دام زنده به کشورهای منطقه٬ حجم کالای قاچاق خروجی به ۲/۲ میلیارد دلار می‌رسد.

شعار سال: براساس آمارهای ستاد قاچاق کالا و ارز٬ در سال ۹۶ حجم قاچاق کالای خروجی از ایران حدود ۹۰۰ میلیون دلار و حجم کالای قاچاق ورودی به ایران ۱۲ میلیارد دلار بوده است که اگر در سال ۹۷ قاچاق ورودی را همانند سال ۹۶ فرض کنیم٬ اما با خروج روزانه ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق از ایران و قاچاق دام زنده به کشورهای منطقه٬ حجم کالای قاچاق خروجی به ۲/۲ میلیارد دلار می‌رسد.

براین اساس اگر در سال ۹۷ قاچاق ورودی کاهش نیافته باشد٬ با افزایش قاچاق خروجی به ۳/۱ میلیارد دلار٬ حجم کل قاچاق در ایران به ۱۵/۱ میلیارد دلار خواهد رسید.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نوداقتصادی، تاریخ 9 فروردین 98، کد مطلب: 2118357: www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین