پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی گفت: کمیسیون انرژی نیز همچون گذشته آمادگی دارد برای حل مشکلات حوزه انرژی به کمک بخش خصوصی بشتابد.

شعار سال: حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان و عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی ،در خصوص اولویت مجلس در سال 98، اظهار داشت: باتوجه به اینکه ممکن است سال آینده تحریم های آمریکا تشدید شود، نیاز به همکاری بیشتر دولت و مجلس، دولت و بخش خصوصی و بخش خصوصی با مجلس بیش از گذشته احساس می شود.

وی در ادامه افزود: کمیسیون انرژی نیز همچون گذشته آمادگی دارد برای حل مشکلات حوزه انرژی به کمک بخش خصوصی  بشتابد.

امیری خامکانی با بیان اینکه همه باید با همدلی و هم زبانی مسائل و مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنیم، تصریح کرد: دولت و مجلس با همکاری یکدیگر باید فشار اقتصادی که در حال حاضر بر تولیدکنندگان، بخش خصوصی و زندگی مردم وجود دارد را کاهش دهند، تا سال 98 را با فشار کمتری پشت سر بگذاریم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در سال های 95 و 96 یک خانه تکانی در حوزه بودجه و برنامه توسعه انجام شد و مجلس برخی از احکام های دائمی که هر سال در بودجه یا برنامه می آمد، تحت عنوان احکام دائمی بودجه یا احکام دائمی برنامه جمع آوری و ساماندهی کرد.

امیری خامکانی با اشاره به قوانین که در حمایت از تولید داخلی در مجلس تصویب شده است، یادآور شد: به نظرم در  2 سال اخیر خلاء قانونی که در حمایت از تولید و بخش خصوصی اسحسا می شد رفع گردید، اما همچنان بروکراسی اداری در کشور باعث می شود آنطور که باید شاهد رونق تولید نباشیم.

وی با تاکید براینکه باید آیین نامه های اجرایی و قوانینی که در مجلس تصویب کردیم توسط دولت اجرایی شود، بیان داشت: در حال حاضر به ساماندهی در حوزه کسب و کار نیاز داریم و رفع مشکلات این حوزه اعم از ارائه تسهیلات بانکی، مشکلات واردات و صادرات و...است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در پایان با بیان اینکه باید  یک خانه تکانی در اجرا به وجود بیاید، خاطرنشان کرد: حل موانع و مشکلات بر سر راه تولید و فضای کسب و کار همکاری گسترده نهادهای مسئول را می طلبد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:14فروردین 1398،کدخبر:752399،snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین