پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۱۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
برگزاری کلیه برنامه ها و مراسمات مناسبتی سال ۹۸ اعم از روز پزشک، روز دندانپزشک و داروساز و مامایی و.... که همه ساله بصورت مشترک برگزار می گردید، لغو و هزینه این برنامه ها به استان های سیل زده تعلق یافت.

شعار سال: دکتر جعفری نمین رئیس هیات مدیره سازمان نظام پزشکی استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: در جلسه مشترکی که صبح امروز یکشنبه ۱۸ فروردین ماه با حضور اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی اردبیل و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در اتاق جلسه ریاست دانشگاه برگزار شد ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان کشور و در جهت اعلام حمایت از هموطنان عزیز، برای اولین بار در سطح نظام پزشکی های سراسر کشور مقرر شد کلیه برنامه ها و مراسمات مناسبتی تحت عنوان برگزاری جشن از قبیل روز پزشک و دندانپزشک و داروساز و مامایی و ... لغو و هزینه های آن در جهت کمک به هموطنان سیل زده کشور صرف گردد.
وی گفت: این سازمان آمادگی کامل جهت اعزام نیرو به مناطق سیل زده را دارد و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
دکتر اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در پایان جلسه ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان کشور و اعلام آمادگی بخش های درمانی و نیز اورژانس جهت اعزام احتمالی در صورت فراخوان وزارت بهداشت، از اختصاص سهم مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در برگزاری مناسبت های سال ۹۸ که به صورت مشارکت با سازمان نظام پزشکی می باشند، به سیل زدگان خبر داد.
وی همچنین گفت: اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، در صورت داوطلبی، یک روز از حقوق خود را به هموطنان سیل زده کشور اختصاص می دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آخرین خبر، تاریخ 18 فروردین 98، کد مطلب: 5149423: www.akharinkhabar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین