پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند بسیار خنده‌دار است، زیرا سپاه در دل مردم قرار دارد و اعتبار ما از آمریکایی‌ها نیست بلکه از مردم عزیز و شریف ایران است.
شعار سال: فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند بسیار خنده‌دار است، زیرا سپاه در دل مردم قرار دارد و اعتبار ما از آمریکایی‌ها نیست بلکه از مردم عزیز و شریف ایران است.

 سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: این اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند بسیار خنده‌دار است، زیرا سپاه در دل مردم قرار دارد و اعتبار ما از آمریکایی‌ها نیست بلکه از مردم عزیز و شریف ایران است و ما با قدرت اعلام می‌کنیم و حتی حاضریم این اطلاعات را در اختیار خود آن‌ها نیز قرار دهیم که سپاه در یک سال آینده به‌لطف خدا در سیستم دفاعی و تهاجمی خود باقدرت‌تر از قبل خواهد شد.

وی گفت: به‌کوری چشم دشمنان، سپاه و ارتش کنار هم خواهند بود و در همه جای دنیا حامی محرومان و مظلومان خواهند بود و هراسی نخواهند داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1398، کدخبر: 1985314 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
کاش ازنظر اقتصادی هم کاری بکنید که کشور توانمند بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین