پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۸۳
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در حال پیگیری ایجاد وزارت خانواده هستند که مستحکم‌ترین بخش جامعه در کشور است که متأسفانه با تهاجم‌ فرهنگی غرب این بنیان قوی در حال ضعیف شدن است.

شعار سال: علی بختیار ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم روزه‌دار و تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: در جلسه‌ای که نمایندگان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری داشتند، ایشان مباحث مهمی را برای راهبردها و اهداف نمایندگان و مسؤولین مطرح کردند که یکی از این مباحث قضیه برجام بود.

وی افزود: ایشان اشاره کردند که چه موافقان و چه مخالفان برجام در بیان‌های خودشان در حال اغراق و افراط هستند و برجام یک معاهده بین‌المللی است که توانسته شش مصوبه شورای امنیت را لغو کند و از طرفی اشکالاتی هم داشت.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایشان تأکید داشتند که ما قصد داریم برجام را اجرا کنیم و اصل، اجرای برجام است ولی اگر طرف مقابل به تعهدات خودش پایبند نباشد ماهم پایبند نخواهیم بود و همچنین مجلس با جدیت تمام از حقوق ملت ایران دفاع خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: از زمان شروع کار مجلس دهم جلساتی را با وزرای دولت داشتیم که یکی از دستور کارهای مهم موضوع اقتصاد مقاومتی بود.

بختیار بیان کرد: در نطقی که روز دوشنبه هفته گذشته در مجلس داشتم و در یکی از سوالاتی که از وزیر نفت کردم، انتقاد از سیاست اقتصادی در حوزه نفت بود که برنامه مدونی از اقتصاد مقاومتی ارائه نشده است؛ به عنوان مثال برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی نیاز داریم که پالایشگاه‌های خلیج‌فارس را به نتیجه برسانیم و از صادرات صرف به تجارت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نفتی برسانیم.

وی تصریح کرد: در داخل کشور هم اگر بخواهیم به اقتصاد مقاومتی برسیم، باید از درون‌نگری به برون‌نگری بهره ببریم؛ به این شکل که نیروی انسانی توانمندی که در داخل داریم و از یک‌طرف سرمایه‌های سرگردانی که در داخل وجود دارد را به‌جای سفته‌بازی به بخش تولید هدایت کنیم تا بتوانیم این امر مهم را تحقق ببخشیم.

نماینده مجلس اذعان کرد: طراح طرحی هستم که اگر بشود با جابجایی چند دهک از دهک‌های یارانه‌ای منابع را به داخل صندوقی برای کارآفرینی انتقال بدهیم و این طرح را به مرکز پژوهش‌های مجلس تقدیم کردم که انشا الله بعد از تکمیل شدن نمایندگان امضا بکنند.

وی تصریح کرد: این طرح با جابجایی یارانه‌ها در کلان‌شهرها که حدود بیست هزار میلیارد تومان است و با انتقال به صندوقی و دادن تسهیلات به بنگاه‌ها انجام می‌شود و به جای اینکه از حدود بیست تا سی درصد کارخانه‌ها و صنایع تولیدی الان در حال استفاده هستیم به پنجاه تا شصت درصد می‌رسیم.

بختیار تأکید کرد: نمایندگان در حال پیگیری ایجاد وزارت خانواده هستند که مستحکم‌ترین بخش جامعه در کشور است که متأسفانه به تهاجم‌های فرهنگی غرب این بنیان قوی در حال تضعیف شدن است؛ ان‌شاءالله بتوانیم خانواده‌های ایرانی که از قبل از اسلام منشأ رشد کشور بوده را مستحکم‌تر کنیم.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395، کد مطلب:-:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین