پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۴
بارش باران در کردستان،کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

شعارسال: براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز برای نوار غربی، مرکز دامنه های جنوبی البرز، استانهای واقع در سواحل دریای خزر، شرق وجنوب شرق کشوربارش باران گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود و در جنوب کردستان،کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و شمال بوشهر از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

در روز شنبه در اغلب مناطق به جز نوار غربی کشور شاهد بارش باران خواهیم بود که در مناطقی از جنوب، جنوب شرق، شرق و بخش های از شمال شرق به شکل رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

شدت بارش در این روز برای استانهای گلستان، سمنان، خراسان شمالی جنوبی، هرمزگان، جنوب کرمان، نیمه شرقی اصفهان، سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی و بخشهای از خرسان رضوی پیش بینی می شود که آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

روز یکشنبه در نیمه شرقی کشور شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود. این شرایط در روز شنبه برای نوار شرقی پیش بینی می شود و روز سه شنبه محدود به شمال شرق کشور خواهد بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23فروردین1398 ، کدخبر: 1987186: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین