پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به ماده 2 قانون سازمان ملل، گفت: اقدام ترامپ رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی، خلاف این ماده و غیر قانونی است.

شعار سال: حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون سازمان ملل کشورها را از دخالت در امور دیگر کشورها منع کرده، گفت: برخی از کشورها حتی خود آمریکا دو نوع نیروهای مسلح دارند. مثلا ارتش سنتی و نیروهای واکنش سریع از نیروهای مسلح آمریکا هستند. یا اینکه ارتش و سپاه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: کار ترامپ اقدام جدیدی نیست چرا که وی قبلا هم سپاه قدس را تروریست اعلام کرد.

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس اقدام آمریکا را اشتباه بزرگ این کشور دانست و افزود: این تصمیم ترامپ نتیجه شکست های پی در پی آمریکا در آفریقا و خاورمیانه، وضعیت بحرانی در الجزایر، قیام مردم سودان علیه عمرالبشیر، پیروزی نیروهای سوریه علیه داعش و خارجی های مزدور، پیروزی نیروهای عراق علیه داعش، انزوای شدید صهیونیست ها و نیروهای هم پیمان آمریکا، تشکیل کنفدراسیون مرکب از ایران، سوریه، عراق، روسیه و ترکیه است.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی تاکید کرد: آمریکا به دنبال تبلیغات برای تحریک افکار عمومی علیه ایران است.

وی با اشاره به محبوبیت سپاه نزد اقشار مختلف ملت ایران و ملت های منطقه گفت: این اقدام آمریکا باعث اتحاد و انسجام نیروهای داخلی، ملت و مسئولین می شود یک عزت جهانی برای نیروهای مسلح ما ایجاد کرد.

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه ما در توافق هسته ای ازدست دادیم، در حال بدست آوردن هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی با بیان اینکه برجام و عقب نشینی از فعالیت هسته ای چیزی جز خسران و عقب گرد نبوده، افزود: اقدام آمریکا باعث شد تا رئیس جمهور ایران دستور داده فعالیت هسته ای فردو و نطنز از سر گرفته شود.

وی تصریح کرد: بر اساس اخبار رسیده به ما نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا به دنبال تهیه و تصویب طرحی هستند تا رئیس جمهور آمریکا را از حمله به ایران منع کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آخرین اخبار، تاریخ 21 فروردین 98، کد مطلب: 5160805: www.akharinkhabar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
این اقدام سپاه غیرقابل بخشش است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین