پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۰۰۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
این تحلیل عجیب در شرایطی از سوی سایت وزارت اقتصاد منتشر می‌شود که در پنج سال اخیر تنها یک پروژه از سوی بانک توسعه اسلامی برای ایران تامین مالی شده است.

شعار سال: سایت رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در شرایطی انتخاب ایران به عنوان نایب رئیس مجمع بانک توسعه اسلامی را به عنوان یک موفقیت در دیپلماسی اقتصادی به حساب می‌آورد که طبق اعلام سایت این بانک انتخابها براساس حروف الفبا انجام شده است.

بنابراین ایران و پاکستان با توجه به حروف الفبا به عنوان نایب رئیس بانک توسعه اسلامی انتخاب شدند. لازم به ذکر است طبق آئین نامه نایب رئیس هیچ نقشی در جلسه ندارد و تنها در صورت نبودن رئیس جلسه را اداره می‌کند.

این تحلیل عجیب در شرایطی از سوی سایت وزارت اقتصاد منتشر می‌شود که در پنج سال اخیر تنها یک پروژه از سوی بانک توسعه اسلامی برای ایران تامین مالی شده است و عملکرد کشورمان در این بانک به هیچ وجه قابل دفاع نیست.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز، تاریخ 22 فروردین 98، کد مطلب: 601176: www.bultannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین