پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۰۱۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت تأمین نقدینگی و مواد اولیه واحدهای صنعتی در سال ۹۸، از دستور رئیس‌جمهور به بانک مرکزی برای تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی خبر داد.
شعارسال: رضا رحمانی در حاشیه بازدید از چند پروژه صنعتی در کرمانشاه، با بیان اینکه حفظ تولید مستلزم تأمین نقدینگی و مواد اولیه است، گفت:‌ نقدینگی واحد تولیدی، مانند آب برای مزرعه است که این موضوع در اولویت‌های دولت قرار گرفته و در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی درباره آن تصمیم‌گیری شده است.

وی افزود: در همین ارتباط، رئیس جمهوری به بانک مرکزی دستور دادند سیستم بانکی سرمایه در گردش لازم برای حفظ وضع موجود تولید را تأمین کند و ما نیز به‌عنوان متولی بخش صنعت پیگیر خواهیم بود.

رحمانی افزایش ساخت داخل، گسترش معادن، بهبود فناوری واحدهای صنعتی، مسائل لجستیک، اصلاح نظام تنظیم و نظارت بازار و افزایش صادرات را اولویت‌های وزارت صنعت خواند و گفت: تحقق شعار رونق تولید مستلزم فروش است که در این بین صادرات فرصت خوبی برای فعال کردن ظرفیت‌های مازاد کشور و افزایش تولید است؛ چراکه صنعت کشور در بسیاری از محصولات بیشتر از نیاز کشور تولید دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در سال گذشته بیشترین صادرات به عراق از سوی ایران بوده است که باید از همه ظرفیت‌ها برای حفظ و بهبود این وضعیت استفاده کنیم.

وی درباره پروژه‌های صنعتی درحال احداث استان کرمانشاه اظهار کرد: واحد قوطی‌سازی زمزم با 600 میلیارد تومان احداث شده و در مرحله افتتاح قرار دارد، همچنین واحد تولیدی فرش زاگرس با تکنولوژی روز دنیا نیز در حال احداث است که محصولات این شرکت توان و بازار صادرات دارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 24 فروردین 1398 ، کدخبر: 1988098 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
0
دستور اقای روحانی قابل اجراست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین