پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر، پرویز مقدسی رئیس هیات مدیره کنونی بانک صادرات با بیش از 60 سال سن و مدرک تحصیلی لیسانس علوم اداری، به صورت همزمان در ترکیب هیات مدیره 4 شرکت‌ حضوردارد!وی جدای از حضور در ترکیب هیات مدیره بانک صادرات، در ترکیب هیات مدیره شرکت‌های بیمه سرمد، سرمایه‌گذاری خوارزمی و حتی سرمایه گذاری ایران هم حضور دارد!
شعار سال :بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر، پرویز مقدسی رئیس هیات مدیره کنونی بانک صادرات با بیش از 60 سال سن و مدرک تحصیلی لیسانس علوم اداری، به صورت همزمان در ترکیب هیات مدیره 4 شرکت‌ حضوردارد!

رئیس هیات مدیره بانک صادرات 4 شغله است

رئیس هیات مدیره بانک صادرات 4 شغله است
براساس این گزارش، پرویز مقدسی جدای از حضور در ترکیب هیات مدیره بانک صادرات، در ترکیب هیات مدیره شرکت‌های بیمه سرمد، سرمایه‌گذاری خوارزمی و حتی سرمایه گذاری ایران هم حضور دارد!
رئیس هیات مدیره بانک صادرات 4 شغله است


با وجود آنکه سال‌ها قبل بخشی از سهام بانک صادرات به بخش خصوصی واگذار شده اما 18 درصد از سهام بانک مورد اشاره به صورت مستقیم در اختیار دولت قراردارد.

رئیس هیات مدیره بانک صادرات 4 شغله است
ماده ۲۴۱ قانون قانون تجارت تصریح دارد که هیچ فردی نمی‌تواند اصالتا یا به نمایندگی از شخص حقوقی، همزمان در بیش از یک شرکت که تمام یا بخشی از سرمایه آن متعلق به دولت یا نهادها یا موسسات عمومی غیر دولتی است به سمت مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره انتخاب شوند. متخلفان، باید علاوه بر استرداد وجوه دریافتی به پرداخت جزای نقدی معادل وجوه مذکور هم محکوم شوند.

رئیس هیات مدیره بانک صادرات 4 شغله است

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی نود اقتصادی،تاریخ انتشار:25فروردین 1398،کدخبر:2118527، 90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین