پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۰۲۲۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به ۴ خانواده واردکننده خودرو گفت: یکی از خانواده‌ها ۱۲۵ هزار خودرو وارد کشور کرده است.وی درباره دیگر دستاوردهای فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس توضیح داد: ۵۰۰ میلیارد تومان از صرافی بانک دی به دبی رفته بود که این پول برگردانده شد، هتل سفیدکلار که ازدست‌رفته بود به بنیاد شهید برگشت، صدها میلیارد تومان پول بانک دی برگرداننده شده، از بانک سرمایه هزاران میلیارد تومان رفته بود که برگردانده می‌شود. این اقدامات هیئت تحقیق و تفحص، تیم‌های نظارتی و تشکیلاتی، قوه قضائیه است که در حال پیگیری و برخورد با مفاسد هستند.

شعار سال: امیر خجسته با تأکید بر اینکه باید با سران فساد و قاچاق برخورد شود، گفت: در رابطه با بحث واردات خودرو، چهار خانواده هستند که خودروی خارجی وارد می‌کنند. یکی از خانواده‌ها ۱۲۵ هزار خودرو وارد کرده بود. با فشارهایی که آورده شد، دستگاه نظارتی و قوه قضائیه ورود کردند و سبب شد که همه متخلفین دستگیرشده و الآن هیچ‌کسی جرئت نمی‌کنند خودرو خارجی به‌صورت قاچاق وارد کند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به کشف ۳۴ هزار ثبت‌سفارش غیرقانونی و غیرمتعارف خودرو توضیح داد: این باند و شبکه متخلف و غیرقانونی که یکی از اعضایش معاون وزیر هم بود که کشف و زیرمجموعه‌اش نیز متلاشی شد. بعضی از اعضای این باند به زندان رفتند.

وی درباره دیگر دستاوردهای فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس توضیح داد: ۵۰۰ میلیارد تومان از صرافی بانک دی به دبی رفته بود که این پول برگردانده شد، هتل سفیدکلار که ازدست‌رفته بود به بنیاد شهید برگشت، صدها میلیارد تومان پول بانک دی برگرداننده شده، از بانک سرمایه هزاران میلیارد تومان رفته بود که برگردانده می‌شود. این اقدامات هیئت تحقیق و تفحص، تیم‌های نظارتی و تشکیلاتی، قوه قضائیه است که در حال پیگیری و برخورد با مفاسد هستند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه فضا را برای سران مفسد اقتصادی ناامن کرده‌ایم، تصریح کرد: همین اندازه که الآن رعب و وحشت بین‌ آنها افتاده و کنار کشیدند و بعضی‌هایشان در حال فرار از کشور هستند که من از دستگاه نظارتی می‌خواهم که این‌ها را کنترل کنند و اجازه فرار به این‌ها ندهند. این‌ها باید به قوه قضائیه برگردانده بشوند و حکم خدا بر این‌ها اعمال شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 30فروردین 98، کد خبر: 362138، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین