پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۲۰۳۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از افزایش چهار تا ۶ درصدی بودجه این وزارتخانه خبر داد.
شعار سال : غلامرضا غفاری اظهار کرد: معمولاً بودجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌صورت کامل دریافت نمی‌شود؛ امسال نیز این اتفاق رخ‌ داده است، البته زمان برای اخذ بودجه هنوز باقی است از همین رو نمی‌توانیم میزان دقیقی از بودجه باقی‌مانده اعلام کنیم.
وی افزود: اکثر دانشگاه‌ها تمام بودجه خود را دریافت کرده‌اند اما با توجه به اینکه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش‌های مختلف بودجه قرار دارد هنوز به‌ صورت صد در صد بودجه خود را دریافت نکرده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص افزایش بودجه در سال ۹۸ تصریح کرد: به‌طور کلی این وزارتخانه بین چهار تا ۶ درصد افزایش بودجه در سال ۹۸ خواهد داشت. امیدواریم بودجه اعلام‌شده به‌صورت کامل داده شود تا برنامه‌های ملی و سراسری برگزار شود.
غفاری با توجه به افزایش کم بودجه اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم برنامه‌هایی که سال گذشته انجام داده‌ایم امسال نیز برگزار کنیم، در این مسیر از بخش‌های دانشجویی و بخش‌های دیگر نیز کمک خواهیم گرفت.

شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1398،کدخبر:375510،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
0
چه عجب یک جایی افزایش بودجه داشتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین