پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۲۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
محمدجواد فدایی استاندار کرمان با اشاره به قدمت صنعت فرش دستباف و نامشخص بودن جایگاه اصلی آن در استان ، مهم ترین عنصر رونق صنعت فرش را اعمال مدیریت واحد نام برد که باید دنبال شود.وی داشتن متولی و نشان استاندارد را برای فرش دستباف در استان ضروری دانست.
شعار سال : استاندار کرمان با اشاره به قدمت صنعت فرش دستباف و نامشخص بودن جایگاه اصلی آن در استان ، مهم ترین عنصر رونق صنعت فرش را اعمال مدیریت واحد نام برد که باید دنبال شود.
 محمدجواد فدایی عصر دوشنبه در نخستین نشست کارگروه فرش کرمان افزود: باید وضعیت فرش دستباف در استان کرمان هر چه زودتر مشخص و سرو سامان یابد.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به شرح وظایف کارگروه فرش کرمان از جمله اعمال مدیریت واحد بر تمام موضوعات فرش دستباف، شناسایی نقاط قوت و ضعف حوزه فرش و انسجام بخشی گفت: کارگروه فرش کرمان تشکیل شده و دستورالعمل این کارگروه برای تصویب به وزارت کشور ارسال شده است.

وی داشتن متولی و نشان استاندارد را برای فرش دستباف در استان ضروری دانست و گفت: فرش دستباف همانند فرش ماشینی باید تائیدیه استاندارد را برای رونق تولید فرش با کیفیت به همراه داشته باشد تا بتوانیم درآمد استان را از این طریق افزایش دهیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:3 اردیبهشت1398،کدخبر:837444،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین