پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
نماینده محلات در مجلس گفت: تفکیک وزارت «صمت» و بزرگ کردن دولت خلاف برنامه ششم توسعه کل کشور است.
شعار سال : حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تصویب طرح تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع مجلس، گفت: طرح‌ها و لوایح تفکیک وزارتخانه‌ها هیچ توجیح منطقی ندارد.
وی با تاکید بر اینکه تفکیک  وزارتخانه‌ها باعث بهره‌وری بیشتر آنها نخواهد شد، افزود: بلکه  این اقدام باعث افزایش هزینه‌های از جمله افزایش کارمندان و پرداخت حقوق به آنها و همچنین پرداخت هزینه برای اجاره‌ و یا خرید ساختمان جدید می‌شود.
نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه مجلس و دولت باید به جای طرح چنین موضوعاتی همچون مشکل معیشتی و رونق تولید بپردازند، تصریح کرد:بنده معتقد  هستم که مسائل مهمتری از جمله مسائل اقتصادی، اشتغال، وضعیت معیشتی مردم در اولویت هستند که مجلس و دولت باید به آن بپردازند.
حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه بزرگ کردن دولت با تفکیک وزارتخانه‌ها، خلاف برنامه ششم توسعه کل کشور و اسناد بالا دستی است،گفت: چنین طرح‌ها و لوایحی سبب بزرگ شدن دولت و در نتیجه افزایش هزینه‌ها و کاهش بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی می‌شود.
 طی چند روز گذشته طرح تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن به تصویب اعضای این کمیسیون رسید که بر اساس آن وزارت «صمت» به 2 وزارتخانه بازرگانی و وزارت صنعت و معدن تفکیک خواهد شد.

شعار سال ، بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:  7 اردیبهشت 1398، کدخبر:1997850،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
در ادغام که کاری از پیش نبردن شایدتفکیک به نفع جامعه باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین