پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۰۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
مدیران و سردبیران ارشد برخی رسانه ها به همراه رئیس شورای راهبردی ریاست جمهوری از مناطق سیلزده لرستان و خوزستان بازدید کردند و در جلسه ای سه ساعته با استاندار خوزستان به بررسی سیل در این استان و وضعیت فعلی خوزستان پرداختند.این هیئت پس از بازدید هوایی از سد کرخه، با حضور در شهر اهواز از محل مدیریت کمک های داوطلبانه هلال احمر بازدید کردند و با همراهی دبیرکل جمعیت هلال احمر از به بازدید از محل اسکان موقت سیلزدگان در ورزشگاه تختی اهواز پرداختند.
شعار سال: مدیران و سردبیران ارشد برخی رسانه ها به همراه رئیس شورای راهبردی ریاست جمهوری از مناطق سیلزده لرستان و خوزستان بازدید کردند و در جلسه ای سه ساعته با استاندار خوزستان به بررسی سیل در این استان و وضعیت فعلی خوزستان پرداختند.

 در این بازدید که فریدون وردی نژاد، رئیس شورای راهبردی ریاست جمهوری، اسماعیل رمضانی، مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر، محمد حسن بلاغی مبین، مدیرعامل خبرگزاری برنا، مریم جمشیدی، مدیرعامل خبرگزاری پانا، پدرام الوندی، معاون خبر خبرگزاری ایرنا، شهریار شمس، سردبیر روزنامه همشهری، جواد دلیری، سردبیر روزنامه ایران، بهروز بهزادی، پیشکسوت رسانه و زهره آشتیانی، دبیر شورای راهبردی ریاست جمهوری حضور داشتند، هیئت رسانه ای روز پنجشنبه از شهرهای معمولان و پل دختر بازدید کردند و در جریان تخریب های انجام شده، میزان خسارت وارده، و چگونگی امداد رسانی به سیلزدگان پلدختر قرار گرفتند.

این هیئت عصر روز پنجشنبه پس از بازدید هوایی از سد کرخه، با حضور در شهر اهواز از محل مدیریت کمک های داوطلبانه هلال احمر بازدید کردند و با همراهی دبیرکل جمعیت هلال احمر از به بازدید از محل اسکان موقت سیلزدگان در ورزشگاه تختی اهواز پرداختند.

فریدون وردی نژاد و هئیت همراه روز جمعه ضمن بازدید از بخش های مختلف سد دز که با حضور سعید رئوفی نسب، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سد دز انجام شد در جریان وضعیت این سد قرار گرفتند. مدیران و سردبیران ارشد رسانه ای همچنین پس از بازدید هوایی از مناطق سیلزده استان خوزستان در جمع مردم بُنده، از توابع شهرستان سوسنگرد که به طور کامل زیر آب رفته حاضر شدند و به گفتگو با آنان پرداختند.

هئیت رسانه ای همچنین در جلسه ای سه ساعته با استاندار خوزستان حضور یافتند و به بررسی وضعیت سیلاب های خوزستان، اقدامات انجام شده و میزان خسارت هایی که سیلاب به خوزستان وارد کرده قرار گرفتند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:7 اردیبهشت1398،کدخبر:838875،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
بازدید مدیران و سردبیران مشکل مردم رو حل نخواهد کرد مدیران کاش به جای بازدید کردن به فکر حل مشکلات باشن حتی از راه دور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین