پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۲۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
آقای اسماعیل دوستی عضو هیأت عامل بانک پاسارگاد در بازدید از مناطق سیل‌زده استان لرستان با آقای خادمی استاندار لرستان دیدار کرد و از سوی بانک پاسارگاد برای امدادرسانی اعلام آمادگی کرد.
شعار سال: در این دیدار آقای خادمی استاندار لرستان وضعیت مناطق سیل زده را تشریح کرد و از مسئولان بانک‌های کشور درخواست نمود که در عرصه کمک به مردم آسیب دیده از سیل حضور یابند.

اسماعیل دوستی، عضو هیأت عامل و نماینده بانک پاسارگاد در این دیدار آمادگی خود را برای امداد به مردم سیل‌زده و به‌ویژه همکاری در زمینه بازسازی مدارس، مراکز خدمات‌رسان عمومی و کمک‌های مستقیم به مردم اعلام نمود.

اسماعیل دوستی از طرف مدیرعامل و مدیران ارشد بانك پاسارگاد از پلدختر و معمولان بازدید نمود و تصریح کرد: خسارات وارده بسیار سنگین و غیر قابل تصور است، اما حضور نیروهای مردمی، سپاه و ارتش بسیار پر رنگ است و مسئولان دولتی پای كار هستند ولی خسارات و نگرانی مردم به حدی زیاد است كه تلاش وافر می‌طلبد.

پیش از این نیز بانک پاسارگاد، پیرو اطلاع‌رسانی‌های قبلی درخصوص همدلی و همراهی موثر این بانک با هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل اخیر در مناطق مختلف، ضمن تداوم تمهید و تلاش برای تأمین و تحویل نیازهای ضروری و فوری هم‌وطنان، رسالت و وظیفه اساسی و بنیادی بانک و گروه مالی پاسارگاد در این رابطه را مشارکت در ساخت و بازسازی تعداد زیادی از مدارس تخریب شده در اثر سیل اخیر اعلام نموده‌است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تیک، تاریخ انتشار 25 فروردین 98، کدخبر: 256154، tik.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
الوعده وفا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین