پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
غراوی گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) ۴هزار پک لوازم خانگی، با همکاری بانک پاسارگاد ۸۰۰ پک لوازم خانگی و با مساعدت بنیاد مستضعفان نیز هزار پک لوازم خانگی بین مردم آسیب دیده از سیلاب توزیع خواهد شد.
شعارسال: «میرمحمد غراوی» در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار و مدیران ارشد مرتبط با بحران خراسان رضوی به عنوان استان معین گلستان در حادثه سیلاب برگزار شد، تصریح کرد: با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) 4هزار پک لوازم خانگی، با همکاری بانک پاسارگاد 800 پک لوازم خانگی و با مساعدت بنیاد مستضعفان نیز هزار پک لوازم خانگی بین مردم آسیب دیده از سیلاب توزیع خواهد شد.

سرپرست استانداری گلستان افزود: ما از استانداری خراسان رضوی می خواهیم در ارسال اقلام و کمک های مردمی 4 کالای اساسی را مورد توجه داشته باشند و یقیناً ما این اقلام را با نظارت آنان توزیع خواهیم کرد.

وی با اشاره به نیازهای مردم منطقه یادآور شد: با توجه به نیاز روزانه مردم به غذا لازم است دو آشپزخانه در شهرهای گمیشان و آق قلا فعال شوند.

غراوی با بیان نیازهای لجستیک در سیلاب ، گفت: اصلی ترین مسئله ما در حال حاضر خروج آب از منازل و معابر است و به همین دلیل نیاز جدی به پمپ های فشار قوی و دستگاه های نظافتی داریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شبستان ، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1398 ، کدخبر: 779578 ، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین