پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۸۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
"ما تمام تحولات امروز را به دقت زیر نظر داشتیم. مادورو خیلی وقت است که در انظار عمومی دیده نشده... هواپیمای او امروز صبح روی باند فرودگاه آماده پرواز بود اما آن طور که ما متوجه شدیم روسیه او را متقاعد کرده که باید در کشور بماند."

شعار سال : مایک پومپئو، وزیر خارجه آمریکا می‌گوید در پی تحولات امروز ونزوئلا نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری آماده ترک خاک این کشور شده بوده اما روسیه مانع این کار شده است.

وزیر خارجه آمریکا عصر سه‌شنبه (دهم اردیبهشت) در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت: "ما تمام تحولات امروز را به دقت زیر نظر داشتیم. مادورو خیلی وقت است که در انظار عمومی دیده نشده... هواپیمای او امروز صبح روی باند فرودگاه آماده پرواز بود اما آن طور که ما متوجه شدیم روسیه او را متقاعد کرده که باید در کشور بماند."

پومپئو مدعی است که قرار بوده نیکلاس مادورو پس از ترک ونزوئلا به کوبا برود اما روسیه مانع این کار شده است.

همزمان مقام های آمریکایی می گویند که سه عضو محفل داخلی قدرت در ونزوئلا با مخالفان موافقت کرده بودند که نیکلاس مادورو "باید برود" اما بعد از این موضع عقب نشینی کردند.


سایت شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت انتخاب ، تاریخ انتشار:  11 اردیبهشت1398 ، کدخبر:474134 :  www.entekhab.ir

 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
روسیه هیچ جا به آمریکا باج نداد نه تو سوریه و نه در ونزوئلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین