پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۶
هيئت‌مديره شركت سرمايه‌گذاري خوارزمي (سهامي عام) سيدرضا موسوي را به عنوان مديرعامل جديد اين شركت انتخاب كرد. او همچنين از سال گذشته، عضو هيئت‌مديره شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی و عضو هیئت‌مدیره شرکت «گروه مالی سپهر صادرات» بوده است.
شعار سال :هيئت‌مديره شركت سرمايه‌گذاري خوارزمي (سهامي عام) سيدرضا موسوي را به عنوان مديرعامل جديد اين شركت انتخاب كرد.
 سیدرضا موسوي كه از سال ١٣٨٦ همكاري خود را با شركت سرمايه‌گذاري خوارزمي آغاز كرده، از سال ١٣٨٨ با سمت مدیر سرمایه‌گذاری‌ها و از سال ١٣٩٣ تاكنون به عنوان «معاون سرمايه‌گذاري و توسعه» در اين شركت فعاليت داشته است. او همچنين از سال گذشته، عضو هيئت‌مديره شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی و عضو هیئت‌مدیره شرکت «گروه مالی سپهر صادرات» بوده است.
 
موسوي که داراي سوابق حرفه‌اي و تخصصي در بازار سرمايه است، به واسطه بیش از یک دهه فعالیت و طی کردن مراتب شغلی در شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی که همگام با رشد و توسعه فعالیت‌های این شرکت بوده است، نسبت به اهداف، فعالیت‌ها و ماموریت‌های گروه خوارزمي شناخت کافی دارد.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی که دانش‌آموخته رشته معارف اسلامی و مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق(ع) و دکتری مدیریت مالی از دانشگاه آزاد اسلامی است، دارای سوابق دانشگاهی و تدریس دروس مدیریت مالی، مدیریت سرمایه‌گذاری، بازار پول و سرمایه، نهادهای پولی و مالی بین‌المللی و مهندسی مالی طی سال‌های ١٣٨٥ تا ١٣٩٧ در دانشگاه‌های مطرح کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه شهید بهشتی نیز هست.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان ، تاریخ انتشار:11 اردیبهشت1398،کدخبر:19278،eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین