پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۱۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
مسئول کارگروه توسعه سرمایه انسانی ستاد توسعه فناوری نانو گفت: امروزه با توجه به سطح بندی مجلات در چهار دسته حمایت‌ها به سقف نه میلیون تومان رسیده است.

شعار سال: مسئول کارگروه توسعه سرمایه انسانی ستاد توسعه فناوری نانو در رابطه با وظایف کارگروه توسعه سرمایه انسانی اظهار داشت: مخاطب کارگروه توسعه سرمایه انسانی افراد آکادمیکی هستند که شامل دانشجویان و اساتید می‌شوند و فعالیت این کارگروه در بخش آموزشی و حمایت تشویقی است.

وی در خصوص حمایت‌های تشویقی این کارگروه گفت: فعالیت این کارگروه پوشش تمام پژوهش‌ها در حوزه نانوفناوری بوده به این صورت که هر دانشجو با انتخاب پایان نامه خود در حوزه نانو و دریافت تأییدیه آن از سوی دانشگاه مبنی بر فناورانه بودن طرح حمایت تشویقی مالی را دریافت می‌کند.

ایجادی در خصوص چشم انداز ده ساله دوم کارگروه توسعه سرمایه انسانی تأکید کرد: در ده سال اول بخش کمّی سازی کارگروه را دنبال کردیم و از سال ۹۲ به سمت کیفی‌تر شدن آیین‌نامه‌ها حرکت کردیم.

مسئول کارگروه توسعه سرمایه انسانی ستاد توسعه فناوری نانو در رابطه با تغییر آیین نامه‌ها مبنی بر حمایت تشویقی از دانشجویان و اساتید، افزود: طبق آیین نامه، در گذشته برای حمایت از مقالات یک میلیون تومان اختصاص داده شده بود که بسیاری از مجلات را هم شامل می‌شد، اما امروزه با توجه به سطح بندی مجلات در چهار دسته حمایت‌ها به سقف نه میلیون تومان رسیده است؛ همچنین مجلات برتر در حوزه فناوری نانو را که تا کنون به ۹۰۰ مجله فناورانه رسیده است، مورد حمایت قراردادیم.

ایجادی با بیان اینکه حمایت‌ها فقط مختص به پایان نامه‌ها در حوزه فناوری نیست و تمام پایان نامه‌ها با دارا بودن یکی از دو شرط موجود می‌توانند از طرح‌های تشویقی استفاده کنند، اظهار کرد: اولین شرط هم راستایی با نیاز شرکت دانش بنیان و صنعت است؛ همچنین دانشجویان در صورتی که بتوانند براساس تعاریفی که خود ستاد معرفی می‌کند پروپوزال خود را تعریف و رو به جلو حرکت دهند از حمایت تشویقی لازم برخوردار می‌شوند.

وی در خصوص برنامه‌های موجود برای سرآمدان حوزه ستاد تصریح کرد: کسانی که می‌توانند نقشه راه پنج ساله یا سه ساله ایده خود را درخصوص تولید محصولاتشان ارائه دهند، می‌توانند از حمایت مالی و دسترسی به آزمایشگاه برخوردار شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 9 اردیبهشت 98، کد مطلب: 760276: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
نانو و فناوری نانو ازمهمترین مسائل مهم دنیاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین