پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۵۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
حجت الاسلام والمسلمین سید نبی‌الله موسوی فرد که روز گذشته به‌ عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز معارفه شده بود، در حین ورود به مصلا، با تعدادی فرد محافظ روبرو می‌شود که برای استقبال از او آنجا حضور داشتند. سپس در برخوردی جدی و جالب توجه به آنها می‌گوید: اینجا نماز جمعه‌ست و برای مردم است، جمع کنید.
شعار سال : حجت الاسلام نبی‌الله موسوی‌فرد امام جمعه جدید اهواز که امروز برای اولین بار نماز جماعت خود را در این شهر برپا کرد، برخورد جدی و جالب توجهی را با محافظان خود داشت.

برخورد امام جمعه جدید اهواز با محافظانش +فیلم
 حجت الاسلام والمسلمین سید نبی‌الله موسوی فرد که روز گذشته به‌ عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز معارفه شده بود، ظهر امروز برای اقامه اولین نمازجمعه خود در این کسوت با استقبال باشکوه مردم وارد مصلای مهدیه اهواز شد. او در حین ورود به مصلا، با تعدادی فرد محافظ روبرو می‌شود که برای استقبال از او آنجا حضور داشتند. سپس در برخوردی جدی و جالب توجه به آنها می‌گوید: اینجا نماز جمعه‌ست و برای مردم است، جمع کنید.

ویدئویی از برخورد امروز امام جمعه جدید اهواز که از داشتن محافظ ممانعت می‌کرد، از سوی مردم ضبط شد که توجه همگان را به خود جلب کرد. در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتر آن را در فیلم منتشر شده مشاهده کنید.
تعداد بازدید : 102


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار :13 اردیبهشت1398،کدخبر:6920047،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین