پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
ساختمان شماره 2 شهرداری یا همان ساختمان روزنامه قدیمی اطلاعات پس از مدت ها بلاتکلیفی تحویل شهرداری تهران شد و قرار است ساختمان سازمان املاک و مستغلات باشد.یک کانال خبری امروز اعلام کرد این ساختمان به همت سازمان املاك و مستغلات و همكاري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پس از دو سال پيگيري و برگزاري جلسات مکررتحويل سازمان املاك شد.

شعار سال: صبح امروز شهردار تهران به همراه کاظمی مدیر کل دفتر شهردار، گلپایگانی معاون شهر سازی و معماری، کرداری مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات در مسیر مترو تا ساختمان شهرداری به ساختمان شماره 2 شهرداری تهران رفت و از ساختمانی که پس از دو سال تحویل شهرداری تهران شده بازدید کرد. مدتی کوتاهی است درهای این ساختمان بر روی نیروهای شهرداری تهران باز شده است.

یک کانال خبری امروز اعلام کرد این ساختمان به همت سازمان املاك و مستغلات و همكاري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پس از دو سال پيگيري و برگزاري جلسات مکررتحويل سازمان املاك شد.

رییس سازمان املاک و مستغلات هم از جابه جايي سازمان‌ها و شركت‌هاي مرتبط به اين ساختمان در ماه‌هاي آينده به این ساختمان خبر داده است.

به نظر می‌رسد این ساختمان یکی از پروژه‌هایی بود که به پرونده قائم مقام سابق شهردار پیشین تهران مرتبط بوده است.

این ساختمان در 25مرداد ماه سال 84 با عنوان ساختمان روزنامه اطلاعات در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده مدتی انبار روزنامه ها و مجلات برگشتی بوده و بعدها هم قرار شده موزه مطبوعات کشور شود.

ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای شهر تهران هم در خصوص ساختمان روزنامه اطلاعات در خیابان امام خمینی (ره) و تصمیمی که مدیران گذشته شهر برای آن گرفته بودند ،پیش از این گفته بود: قرار بود این ساختمان به سایت اداری مدیریت شهری تبدیل شود؛ حتی تأکید شده بود شکل و ظاهر ساختمان، معماری ایرانی اسلامی داشته باشد و الگویی برای سایر ساختمان‌های اداری قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اسکان نیوز ، تاریخ انتشار 17اردیبهشت 98، کد خبر: 19465، www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین