پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۲۸۵
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
استاندار مازندران با بیان اینکه دولت برای رفع موانع تولید کاملا پای کار است، افزود: تاکنون به اندازه کافی منابع مالی به بخش خصوصی تزریق شده و مشخص است که تمام مشکلات در بخش منابعی نیست.

شعارسال: استاندار مازندران با بیان اینکه دولت برای رفع موانع تولید کاملا پای کار است، افزود: تاکنون به اندازه کافی منابع مالی به بخش خصوصی تزریق شده و مشخص است که تمام مشکلات در بخش منابعی نیست.

 احمد حسین زادگان روز شنبه در دومین نشست گفت و گوی دولت با بخش خصوصی افزود: صاحبان سرمایه باید سایر مشکلات خود را به بخش های دولتی انتقال دهند و نگاه دریافت تسهیلات را باید تغییر دهند.

وی با بیان اینکه در زمان استاندار سابق تا پایان برنامه ششم توسعه هدف گذاری سه میلیارد دلاری برای صادرات استان تعیین شده است، افزود: تاکنون توانستیم 10 درصد از این هدف گذاری دست پیدا کنیم و اگر بخواهیم به این هدف دست یابیم باید سالانه 25 درصد رشد داشته باشیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه بخش خصوصی باید از کلی گویی و طرح مسائل ملی در شوراهای استانی دست بکشد، افزود: باید پذیرفت که حال تولید در استان مازندران خوب نیست تنها مرجعی که می تواند به بهترین شکل مشکلات بخش تولید را منتقل کند خود بخش خصوصی است.

حسین زادگان افزود : بخش خصوصی باید گره های سرمایه گذاری، تولید و سرمایه گذاری را شناسایی کند و برای رفع آن به بدنه دولت انتقال دهد.

به گفته وی شرایط اقتصادی امروز را می توان فرصت مناسب و چالشی واقعی برای بخش خصوصی استان دانست و باید با همکاری دولت با بخش خصوصی توان تولیدی و درآمدی بخش خصوصی استان را به بالاترین سطح رساند.

استاندار مازندران گفت: برای پرداخت تسهیلات و اعتبارات رونق تولید به بخش خصوصی مدیریت جدی شود و نیاز سنجی واقعی صورت بگیرد.

حسین زادگان تاکید کرد که از این پس سعی ما این است که از انحراف و هدر رفت در بسته های رونق تولید جلوگیری کنیم و با توجه به جنگ اقتصادی کنونی کشور تمامی منابع مالی باید هدفمند استفاده شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:28 اردیبهشت 1398 ، کدخبر:847484 www.borna.news،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین