پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۳۳۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان تأکید کرد «دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی» تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهارنظر در موضوعات راهبردی کشور است و اظهارات شخصی افراد حقیقی و حقوقی غیرمرتبط تأثیری بر تصمیمات ذکرشده ندارد.

شعارسال: سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان تأکید کرد «دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی» تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهارنظر در موضوعات راهبردی کشور است و اظهارات شخصی افراد حقیقی و حقوقی غیرمرتبط تأثیری بر تصمیمات ذکرشده ندارد.

 «کیوان خسروی» سخنگوی شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران روز جمعه 27 اردیبهشت 1398 اعلام کرد: مجموعه سیاستهای راهبردی نظام در حوزه‌های مختلف در فرایندی تعریف‌شده و از سوی شورای عالی امنیت ملی تعیین و ابلاغ می‌گردد و اظهارات شخصی افراد حقیقی و حقوقی غیر مرتبط، تأثیری بر تصمیمات ذکرشده ندارد.

کیوان خسروی با اشاره به برخی اخبار منتشرشده در مورد چگونگی تعیین و اجرای سیاستهای مربوط به مدیریت تنشهای منطقه‌ای که به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتسب گردیده است گفت: تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهار نظر در موضوعات راهبردی کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و اظهار نظرهایی که خارج از این مجرا بیان می‌گردد فاقد وجاهت است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 27اردیبهشت 1398 ، کدخبر :www.tasnimnews.com ،2013531 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین