پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۰۹۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
رئیس کل بانک مرکزی در خصوص مطالب اعلام شده در دادگاه متهمان بانک سرمایه مبنی بر پاسخ مثبت استعلام متهم از بانک مرکزی در خصوص عدم تخلف، گفت:هیچ اطلاعی از مکاتبات حوزه نظارت با دادستانی ندارم.
شعارسال: روز گذشته در دادگاه متهمان بانک سرمایه، توضیحات متهم در خصوص اخذ استعلام از بانک مرکزی در مورد برخی مسائل مالی، منجر به اظهارنظر عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی شده است.

وی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت:

«در جریان دادگاه روز گذشته متهمان بانک سرمایه، در مورد مکاتبات معاونت نظارت بانک مرکزی با دادسرای جرایم پولی و مالی مطالبی مطرح شد. اینجانب هیچ اطلاعی از مکاتبات حوزه نظارت با دادستانی محترم نداشتم.

دلایل معاونت نظارت در مورد پاسخ‌های ارسالی و پروسه استعلام و پاسخگویی را به دقت بررسی و نظر بانک مرکزی اعلام خواهد شد. این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهم که بانک مرکزی در خصوص برخورد با متخلفان و سوءاستفاده کنندگان از منابع و امکانات بانک‌ها، در هر سطح و موقعیتی جدی و مصمم است.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 1 خرداد 1398 ، کدخبر: 3980301042 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
به نظرم آقای همتی خیلی خوب و شفاف داره با مردم ارتباط میگیره و این موضوع به آینده اقتصاد ایران کمک میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین