پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
چندی پیش خان کرمی بعد از حدود پنج سال دفتر معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو را تحویل داد و ‌با حکم یکه زارع به عنوان قائم مقام مدیرعامل منصوب شد اما ظاهرا این پایان کار خان کرمی در ایران خودرو نیست و این مدیر جوان آرزوهای بزرگتری را در ذهن خود می پروراند.

شعار سال: مصطفی خان کرمی که به یکباره و با حمایت برادر خود خیلی زود به عنوان معاون بزرگترین خودروسازی کشور منصوب شد، بعد از حدود پنج سال حالا خود را به مقام قائم مقامی مدیرعامل ایران خودرو در حوزه فروش رسانده و به گفته منابع آگاه در تلاش است تا جوانترین مدیرعامل جاده مخصوص بشود.

آنطور که خبر می رسد خان کرمی با برگزاری جلسات متعدد با افراد ذی نفوذ در وزارت صنعت و نمایندگان مجلس و حتی برخی از قطعه سازان بزرگ، مقدمات یک کودتا دیپلماتیک در ایران خودرو را فراهم می کند تا بعد از مجمع سالیانه ایران خودرو به صندلی مدیرعاملی این شرکت تکیه بزند.

لازم به ذکر است خان کرمی بعد از رسیدن به معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو همواره به دنبال افزایش قدرت خود در حوزه های مختلف شرکت از جمله مدیریت ارتباط با مشتریان بود و تا حدود زیادی هم توانست رقبا را کنار زده و بر قدرت خود بیافزاید.

کار به جایی رسید که در خبرها داشتیم معاون جدید بازاریابی و فروش ایران خودرو اگر چه با حکم یکه زارع اما با توصیه و پافشاری خان کرمی انتخاب و منصوب شده است.

گفتنی است وی حتی در یک محفل خصوصی عنوان کرده بود وقتی افرادی همچون جهرودی از یک شرکت درجه چندم به مدیرعاملی گروه سایپا منصوب می شود چرا باید مدیرعاملی ایران خودرو را برای کسی که چندین سال معاون بازاریابی و فروش این شرکت بوده دور از انتظار دانست.

حال باید دید کشور گشایی خان کرمی در ایران خودرو به قائم مقامی ختم می شود و یا رویای مدیرعاملی این مدیر جوان در جاده مخصوص تحقق خواهد یافت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نبض بازار، تاریخ 1 خرداد 98، کد مطلب: 16491: www.nabzebaazaar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین