پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
در حالی که به نظر می رسید اختلافات مقامات ایدرو با مدیران گروه خودروسازی سایپا به بالاترین سطح خود رسیده است، امروز خبر رسید که مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا منصوب شده است.

شعارسال: در حالی که به نظر می رسید اختلافات مقامات ایدرو با مدیران گروه خودروسازی سایپا به بالاترین سطح خود رسیده است، امروز خبر رسید که مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا منصوب شده است.

بر این اساس محسن قاسم جهرودی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت منصوب شد تا آغازگر تصمیمات مدیریتی محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت در بدنه صنعت خودرو باشد.

مدیر عامل جدید سایپا پیش از این مدیرعامل شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو بوده و در گذشته نیز در دیگر بخش های صنعت خودرو همچون قائم مقام شرکت ساپکو، مدیر عامل شرکت یاتاقان بوش ایران، عضو هیات مدیره شرکت رادیاتور ایران به نمایندگی از گروه سایپا فعالیت داشته است.

محسن قاسم جهرودی را می توان نماینده نسلی از مدیران صنعت خودرو معرفی کرد که در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ بسیاری از زیرساخت های کنونی صنعت خودرو را بنا نهادند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خودرو نویس، تاریخ انتشار: 28 آبان 1396، کدخبر: 11197، www.khodronevis.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین