پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۱۸۳
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: اکثریت اعضای هیات مدیره تصمیم به تغییر مدیرعامل در سایپا گرفتند.

شعارسال:رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: اکثریت اعضای هیات مدیره تصمیم به تغییر مدیرعامل در سایپا گرفتند.

منصور معظمی با اشاره به این موضوع که براساس قانون تجارت انتخاب مدیرعامل از وظایف و اختیارات هیات مدیره هر شرکت است، اظهار کرد: در مورد سایپا با توجه به رای اکثریت اعضای هیات مدیره تصمیم به تغییر مدیرعامل در سایپا گرفته اند و این جا به جایی صورت گرفته دقیقا بر اساس نص صریح ماده ۱۲۴ لایحه اصلاح قانون تجارت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) افزود: این تصمیم هیچ ارتباطی با وزرات صنعت، معدن و تجارت نداشته، البته ایدرو یکی از سهامداران گروه خودروسازی سایپا است.

او گفت: ضمن احترام به تصمیم متخذه از زحمات جمالی تشکر کرده و برای جهرودی که برآمده از صنعت خودرو هستند آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم با حمایت های ایدرو و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در دوره جدید شاهد توسعه گروه خودروسازی سایپا باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسکا نیوز،تاریخ انتشار1آذر 96،کدخبر: 874577، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین