پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
با حکم دکتر محمدرضا فراهانی رئیس شورای مرکزی ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی وزارت بهداشت، دکتر باقر انصاری عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان عضو حقوقدان این شورا به مدت یکسال منصوب شد.

شعار سال: در این حکم دکتر محمدرضا فراهانی با اشاره به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند دکتر انصاری و بر اساس دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر نشریات دانشگاهی، وی را به عنوان عضو حقوقدان ناظر بر نشریات دانشگاهی منصوب کرده است.

رئیس شورای مرکزی ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی در این حکم ابراز امیدواری کرده است، که با اتکا به عنایات خداوند متعال و همکاری سایر اعضا شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی، زمینه لازم را برای رشد کمی و کیفی نشریات دانشگاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی فراهم آورید.

انصاری مسئولیت‌هایی چون، معاون پژوهشی اداره کل پژوهش و اطلاع رسانی معاونت حقوقی و پارلمانی ریاست جمهوری از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۷،قائم مقام گروه حقوق بشر کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی از سال ۱۳۸۴، مدیر گروه حقوق بشر کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی از سال ۱۳۸۶، عضو شورای پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی از سال ۱۳۸۶ و سردبیر فصلنامه اطلاع رسانی حقوقی معاونت حقوقی و پارلمانی ریاست جمهوری از سال ۱۳۸۶ را برعهده داشته است.

گفتنی است، پیش از این محمدعلی کامفیروزی به عنوان عضو حقوقدان در این شورا حضور داشت.

بیست‌وششمین نشست مشترک اعضای شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی است که در راستای ساماندهی و حمایت از فعالیت نشریات دانشگاهی و قانونمند کردن اینگونه فعالیت‌ها ، نهادینه ساختن فضای آزاداندیشی، نقد و گفت‌وگوی سازنده سه شنبه ۳۰ آذرماه جاری در سالن جلسات معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 1 آذر 96، کد مطلب: 96090100052، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین