پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۹۶۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
طی حکمی از سوی محمود حجتی، دکتر محمدمجابی به عنوان قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس منصوب شد.

شعارسال:طی حکمی از سوی محمود حجتی، دکتر محمدمجابی به عنوان قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس منصوب شد.

در حکم وزیر جهاد کشاورزی خطاب به سید محمدمجابی آمده است: نظر به سوابق و تجارب حضرتعالی، بموجب این حکم به سمت قائم مقام وزیر در امور مجلس منصوب می شوید.

امیدوارم ضمن تعامل سازنده و هماهنگی با کمیسیون های مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و کلیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با همکاری معاونین محترم، روسای محترم سازمان ها، مدیران عامل محترم موسسات و شرکت های تابعه در جهت تحقق اهداف بخش کشاورزی اهتمام ورزید.

سید محمد مجابی متولد سال 1344 در شهر قزوین است. وی دارای مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد مدیریت محیط زیست با گرایش اقتصاد محیط زیست از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات است و دکترای مدیریت محیط زیست خود با گرایش حقوق محیط زیست را از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات اخذ کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار30آبان 96،کدخبر: 728934، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین