پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۸۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی معاون امور اقتصادی و بازرگانی خود را به عضویت ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

شعار سال: وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی معاون امور اقتصادی و بازرگانی خود را به عضویت ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

حکم محمد شریعتمداری خطاب به حسن یونس سینکی به شرح زیر است:

نظر به ابلاغ شماره 67505 مورخ ۶ شهریور ۹۵ معاون اول محترم رییس جمهور، به منظور تسریع در اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و تحقق تاکیدات ریاست محترم جمهوری در راستای برنامه های مرتبط با این سیاستها و دستیابی به توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور، بنا بر تصمیمات بیست و چهارمین جلسه ستاد فرماندهی مبنی بر تکلیف تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی درون دستگاهی، نظر به سوابق، توانمندی و تعهد، جنابعالی را به عنوان عضو ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب می نمایم.

انتظار دارم با تلاش و کوشش مستمر و در راستای نقشه راه اقتصاد مقاومتی با تعامل و همفکری با سایر اعضای ستاد، در تحقق اهداف و اجرای اثر بخش برنامه ها و پروژه های محول به وزارت متبوع نقش آفرین باشد. از خداوند متعال موفقیت روز افزون شما را مسالت دارم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کدمطلب:599953، www.mimt.gov.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین