پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۰۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، با صدور حکمی، مسعود شفیعی را به عنوان رئیس سازمان نقشه برداری کشور منصوب کرد.

شعارسال: در حکم صادره از سوی نوبخت با اشاره به ضرورت تحول بنیادین در راهبری توسعه، طراحی زیرساخت ها و رصد توسعه پایدار و متوازن کشور از رئیس جدید سازمان نقشه برداری کشور خواسته شده است "با برخورداری از همکاری واحدهای مرتبط و بهره گیری از کارشناسان و صاحبنظران برجسته، نسبت به توسعه کیفی فعالیت های نقشه برداری و اطلاعات مکانی در چارچوب ماموریت ها و وظایف آن سازمان اقدام لازم صورت گیرد."


مسعود شفیعی؛ متولد سال 1358 پیش تر به مدت 3 سال به عنوان قائم مقام و معاون فناوری توسعه، برنامه ریزی و هماهنگی دستگاهها در سازمان نقشه برداری کشور فعالیت کرده و مدتی را نیز سرپرست معاونت اداری، مالی و پشتیبانی این سازمان بوده است.

در مدت مسوولیت قبلی او در این سازمان، علاوه بر استقرار نظام مدیریت بهره وری، فاز نخست زیرساخت ملی اطلاعات فضای کشور به انجام رسید.

شفیعی، در میانه دهه 80 به مدت 6 سال به عنوان دبیر گروه پژوهشی امور زیربنایی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حسن روحانی همکاری نزدیکی با افرادی چون اکبر ترکان و محمدباقر نوبخت داشت. نتایج مطالعات این گروه پژوهشی بویژه در حوزه آمایش سرزمینی و امور زیرساختی از جمله اطلاعات مکانی، برنامه ریزی منطقه ای و جابه جایی مرکز سیاسی کشور، یکی از منابع اصلی مطالعاتی برای نهادهای تصمیم گیری از جمله مجلس شورای اسلامی و دولت در این حوزه بوده است.

از دیگر سوابق رئیس جدید سازمان نقشه برداری کشور می توان به عضویت او در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، عضویت در شورای مشورتی حقوقی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مشاور هماهنگی امور استانها در سازمان برنامه و بودجه کشور، مسوول گروه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان سنجش آموزش کشور اشاره کرد.

سازمان نقشه برداری کشور، به عنوان عالی ترین نهاد حاکمیتی کشور در امور اطلاعات مکانی شناخته می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار:15 آبان 96، کد خبر: 196373 ، www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
لطفا دولت تحصیلات و تجربه ایشون رو در زمینه نقشه برداری اعلام کنن تا ما هم بفهمیم ایشون چقد توی این رشته حاذق و ماهر هستن.شایدم اصلا تخصصی توی این زمینه نداشته باشن.الف م
ایرج زبده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
ضمن تبریک ایمان دارم که وی مشکلات ومعضلهای سازمان را حل خواهد کرد بشرطی که مثبت اندیش به این انتصاب باشند وفقط نیمه خالی لیوان نبینند
ایرج زبده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
سلام لطف کنید نظر بنده را هم چاپ کنید
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
0
تنها گزینه ای که میتونه سازمان را ازاین بار مالی منفی نجات بده و وضیعیت شعبه هایی که از سوئ مدیریت وهزینه های سرسام اور ماموریتهایی که از جیب ومزایای کارمندان پرداخت میشود بتواند اصلاح کند باارزوی موقعییت برای وی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین