پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۵۵۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
با حکم وزیر آموزش و پرورش، «فاطمه مهاجرانی» به سمت «سرپرست مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان» منصوب شد.

شعارسال: به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، متن حكم سيد محمد بطحايي، وزير آموزش و پرورش به شرح زير است:

خواهرگرامي

سرکارخانم دکتر فاطمه مهاجراني

باسلام

نظر به تعهد، شايستگي و تجارب ارزشمند سرکارعالي به موجب اين حكم به سمت « سرپرست ‌مركز ملي پرورش استعدادهاي درخشان و دانش پژوهان جوان » منصوب مي شويد .

اميد است باتوكل به خداوند متعال وپيروي از منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و رهنمودهاي رئيس جمهور محترم و با مشاركت و همفكري مديران، نخبگان وكارشناسان محترم و مديران كل استان‌ها در جهت تحقق وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد.

توفيق شما را در انجام مسؤوليت‌ها در راستاي سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي و سياست‌هاي دولت تدبير و اميد از خداوند متعال مسألت دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبر وان، تاریخ انتشار: 26مهر1396 ، کدخبر: 11736652: www.khabarone.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین