پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۴۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
استاندار خراسان شمالی از مذاکره با گروه‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای ورود به احداث فاز ۲ پتروشیمی خبر داد و گفت: مسؤولین استانی باید به درد مردم بخورند و نگاه جناحی و سیاسی در این موضوع ندارم.

شعارسال:استاندار خراسان شمالی از مذاکره با گروه‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای ورود به احداث فاز ۲ پتروشیمی خبر داد و گفت: مسؤولین استانی باید به درد مردم بخورند و نگاه جناحی و سیاسی در این موضوع ندارم.

محمدعلی شجاعی با اشاره به دستورات و ضرب‌الاجل‌های صادره برای مدیران استانی برای اقدام در جهت رفع مشکلات مردم اظهار کرد: گفتن این مسائل و هشدار به مدیران جنبه‌های مثبتی دارد که از جنبه‌های منفی آن بیشتر است.

وی با تأکید بر اینکه کشور و مردم نباید معطل یک مدیر مجموعه شود، افزود: با تأکید بر تغییر رویه مدیران و تکرار این موضوع، برخی‌ها رفتارهای خود را تغییر داده‌اند اما برخی دیگر همچنان مسیر خود را طی می‌کنند ولی با تأکیدات پیاپی بازه این مدیران در حال کم شدن است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: مسئول استانی باید به درد مردم بخورد و فارغ از نگاه جناحی و سیاسی به مدیریت‌ها نگاه می‌کنم.

وی همچنین در خصوص آخرین پیگیری‌ها و اخبار در خصوص فاز ۲ پتروشیمی گفت: بخش خصوصی آمادگی خود برای ورود به ایجاد و احداث این مجموعه را اعلام کرده و تاکنون جلساتی با گروه‌های سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی در تهران برگزارشده و همچنان این مذاکرات برای رسیدن به سرانجام مشخص علاوه بر پیگیری‌ها از دولت، در حال انجام است.

گفتنی است ایجاد مجموعه GTPP در جوار مجموعه پتروشیمی بجنورد ازجمله مصوبات سفر و کلنگ‌های بر زمین زده سفر ریاست جمهوری در سال ۹۴ بوده که تاکنون هیچ اقدام عملیاتی در محل این پروژه پس از قریب به ۴ سال انجام‌نشده و تنها نوع پروژه به فاز ۲ پتروشیمی تغییر کرده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس خراسان شمالی ، تاریخ انتشار : 3خرداد 98، کد خبر:13980303000064 www.farsnews.com/khorasan-shomali،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
مسئولی که برای مردم کار نکنه وبه درد نخوره باید از کار برکنار بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین