پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: بدهی بزرگ رئیس جمهور به خراسان شمالی تحقق نیافتن مصوبات سفر سال ۹۴ است.

شعار سال: علی قربانی ظهر پنج شنبه در آیین تودیع و معارفه استانداران خراسان‌شمالی با اشاره به تحقق نیافتن اجرای فاز دوم پتروشیمی، اظهار کرد: سه سال و شش ماه از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی می گذرد که در این سفر توسط وزیر کلنگ اجرای فاز دو پتروشیمی به زمین زده شد اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.

قربانی همچنین سرنوشت هزینه کرد ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار محور بجنورد به جنگل گلستان را دیگر بدهی دولت به خراسان شمالی اعلام کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از آفات خراسان‌شمالی عدم توجه به مدیران بومی توانمند است، تصریح کرد: از استاندار جدید خراسان‌شمالی انتظار می‌رود به انتصاب مدیران بومی توجه کند چراکه بسیاری از مدیران به سبب روابط ‌خویشاوندی منصوب می شوند.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان و مانه وسملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه برخی مدیران بدون توجه به نیروهای متخصص بومی از خارج استان نیرو وارد می کنند که این ناآشنایی با محیط و مشکلات، آسیب جدی به بدنه خراسان شمالی وارد می کند.

قربانی افزود: متاسفانه همچنان بسیاری از جاذبه‌های گردشگری خراسان شمالی به کشور معرفی نشده درحالی که مهم ترین ظرفیت توسعه اقتصادی استان بشمار می رود.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد از ظرفیت جوانان و بانوان در دستگاه های اجرایی استفاده بیشتری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 15 آذر 97، کد مطلب: 13970915000246: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین