پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
حضور مردم از ساعات ابتدایی صبح در آفتاب گرم تابستان و پلاکاردهایی از جنس نداشته ها و خواسته ها از جمله حاشیه های سفر رئیس جمهور به شیروان بود.

شعار سال: سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی از هفته‌های گذشته با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی مبنی بر حضورش در شهرستان شیروان و دعوت از گروه‌ها و اقشار مختلف برای حضور در شهرستان شیروان همراه بود.


سفر یک روزه رئیس جمهور صبح امروز یک شنبه به فرودگاه بجنورد که نام بین المللی را یدک می‌کشد آغاز شد و مراسم استقبالی با حضور مسئولان استانی و خیر مقدم رضا حمیدی زاده فرزند شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده آغاز و از آنجا برای سخنرانی راهی شهرستان شیروان شد.


آنچه که در مراسم استقبال از رئیس جمهور در ورزشگاه شهدای کارگران شیروان بیش از هر چیزی بین مردم دیده می‌شد پرچم و پوسترهایی با تصویر امام راحل، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و کلاه‌هایی به رنگ قرمز بود.


از سوی دیگر دست نوشته‌ها و پلاکاردهای مردم همچون «جناب رئیس جمهور گاز نداریم»، «روحانی خانه ندارم»، «جوان بیکار هستم» و همچنین برخی همراه با خواسته‌های خود شماره تماس نوشته و بالای سر گرفته بودند.


سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه شیروان انجام شد ولی عده‌ای گویا از این سخنرانی راضی نشدند به گونه‌ای که یکی از بانوان حاضر در محل سخنرانی با فریادهای بلند خطاب به رئیس جمهور گفت کجا می‌روی، حرف دارم؛ باید دردهای من را بشنوی.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 23 تیر 98، کد مطلب: 4666028: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین