پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: اختلاف برسر اراضی و آب چشمه توسعه منطقه نمونه گردشگری ایوب پیغمبر را کند کرده است.

شعار سال: محمد حسین علی نیا در بازدید از نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان افزود: اختلافاتی میان شرکت آب منطقه ای استان و اوقاف بر سر آب وجود داشت که بر روند توسعه منطقه نمونه گردشگری ایوب پیغمبر تاثیر گذاشته بود.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده این اختلافات مرتفع شد و با بررسی های به عمل آمده مشخص شده آب گرم چشمه ایوب پیغمبر متعلق به شرکت آب منطقه ای استان است.

علی نیا اظهار کرد: از سوی دیگر مشاوری نیز برای مطالعه این منطقه توسط اداره کل میراث فرهنگی به کار گرفته شد اما به علت اینکه اقدام خاصی توسط آن انجام نشد قرار بر این شد تا مشاور دیگری به کار گرفته شود.

وی بیان کرد: این مشاور باید مطالعاتی با محوریت چشمه و در سطح 20 هکتار از اراضی اطراف آن را مورد مطالعه قرار دهد.

این مقام مسئول گفت: قرار بر است تا بعد از پایان مطالعات، استخرهای جدیدی نیز احداث شود.

وی درباره تکمیل پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان نیز اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به این استان مبلغ 165 میلیارد تومان مصوب شد که از این میزان تاکنون 67 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه پیمانکاران اجرای این پروژه 44 میلیارد تومان طلب کار هستند، افزود: پیگیری ها در حال انجام است تا پایان سال 80 درصد از اعتبارات باقی مانده جذب شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 17 مرداد 96 کد مطلب: 965-3984-5:www.bojnourd.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین