پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۳۵۵
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
معاون استاندار خراسان شمالی گفت: ۱۲ کیلومتر از محور ارتباطی چهار بانده بجنورد به گلستان در تابستان زیر بار ترافیکی می‌رود.

شعار سال: محمدحسین علی‌نیا در دومین کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان با اشاره به اینکه صنعت گردشگری یکی از بخش‌های مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: صنعت گردشگری به‌عنوان یکی از اولویت‌ها برای توسعه خراسان شمالی است و این بخش به علت اتکا بر درآمدهای داخلی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان یکی از مهم‌ترین جلوه‌های اقتصاد مقاومتی است.

علی‌نیا با اشاره به تأکیدات شورای توسعه و برنامه‌ریزی و همچنین کارگروه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان مبنی بر ارائه پروژه‌های اولویت‌دار برای تأمین اعتبارات لازم، افزود: در این راستا پروژه‌های موردنظر کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی بر اساس اولویت‌بندی احصا و به ستاد مقاومتی استان معرفی شد.

وی ادامه داد: جشنواره‌ها و همایش‌ها مرتبط با حوزه‌ گردشگری به‌منظور توسعه و تقویت این بخش باید در زمان درست و به‌موقع برگزار شود و تمام بخش‌های مرتبط با این صنعت، باهم همکاری و مشارکت داشته باشند.

معاون استاندار خراسان شمالی همچنین به توجه وزارت راه بر زیباسازی و حفظ مبلمان جاده‌ای اشاره کرد و گفت: برخی جاده‌ها و راه‌های دسترسی محلی دارای ظرفیت‌های گردشگری با محوریت‌های مختلف همچون کشاورزی و صنایع‌دستی هستند، بنابراین این موضوع می‌تواند عامل مؤثری در جذب گردشگر باشد که باید موردتوجه مسئولان ذی‌ربط این حوزه باشد.

وی تأکید کرد: توانمندی‌های استان در حوزه گردشگری باید به‌خوبی نمایش داده شود و بهره‌مندی از ظرفیت صداوسیما برای تحقق این موضوع در سطح کشور و عرصه‌های بین‌المللی بسیار مؤثر است.

علی نیا همچنین برافزایش سطح آگاهی مدیران خراسان شمالی نسبت به جاذبه‌های گردشگری استان تأکید کرد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1396، کد مطلب: 1441329:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین