پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
مدیرعامل قطار شهری مشهد، خبر بروز حادثه برای دو تن از کارگران قطار شهری پس از بازدید وزیر کشور از مترو را تکذیب کرد.

شعارسال:ضمن تکذیب خبر وقوع حادثه برای دو تن از کارگران قطار شهری مشهد در جریان بازید اخیر رحمانی فضلی وزیر کشور از قطار شهری، اظهار داشت: فروریختن آوار بر سر دو تن از کارگران قطار شهری، شایعه است.

وی ادامه داد: روز گذشته اکثر کارگاه‌های قطار شهری به‌طور کامل تعطیل بود و تنها کارگاه‌هایی که قرار بود وزیر کشور از آنان بازدید کند، دایر بود که آن‌ها هم کارگاهی مانند کارگاههای ریزشی نبودند که بخواهد ایجاد مصدومیت کند.

مدیرعامل قطار شهری مشهد تاکید کرد: روز گذشته بازدید خوبی داشتیم و حتی وزیر کشور هم از این قطار شهری بسیار تعریف کرد و وعده داد هر کاری اعم از جذب منابع مالی و مجوز که بتوان برای متروی مشهد انجام داد، پیگیری می‌شود.

کیامرز تصریح کرد: متاسفانه برخی همین که خبر خوبی منتشر می‌شود در پی تخریب برمی‌آیند؛ صبح امروز هم با بنده تماس گرفتند و گفتند آیا خبر سقوط بالابر را تایید می‌کنید که من در جواب گفتم اصلا بالابری نبوده که بخواهد سقوط کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار7خرداد 98، کدخبر: 13980307000547،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین