پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۷۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
دولت من شاید یکی از دولت‌هایی باشد که خیلی در میان مردم است، من روزانه نظرسنجی می‌کنم؛ یعنی در خیابان وقتی با ماشین می‌روم تمام چهره‌های مردم را نگاه می‌کنم؛ اینکه چند نفر لبخند دارند، چند نفر عصبانی‌اند، چند نفر قیافه‌شان گرفته است و به هر شهری و در هر جمعیتی می‌روم، خودم نظرسنجی می‌کنم و نگاه آدم‌ها را نسبت به خودم می‌بینم؛ پس نیازی نیست که روزنامه‌ها از مشکلات مردم بنویسند تا رئیس‌جمهور باخبر شود! رئیس‌جمهور و دولت درد مردم را می‌داند.»
شعار سال :واکنش‌های مردمی به نظرسنجی روحانی از داخل خودرو در نوع خود جالب و متنوع است. برخی لبخند می‌زنند و برخی عصبانی هستند و این حرف را دلیلی بر بی‌اطلاعی از وضعیت مردم می‌دانند.
روحانی در بخشی از پاسخ خود به سؤال خبرنگار شبکه خبر مبنی بر اینکه «چرا باید از من بپرسند دوباره ارزانی می‌شود یا خیر؟» گفته بود: «این سخن درست نیست که در روزنامه‌ها درد مردم را بگوییم تا رئیس‌جمهور بفهمد که درد مردم چقدر است! نه، رئیس‌جمهور و اعضای دولت می‌دانند. دولت من شاید یکی از دولت‌هایی باشد که خیلی در میان مردم است، من خودم بارها به دوستان گفته‌ام؛ من روزانه نظرسنجی می‌کنم؛ یعنی در خیابان وقتی با ماشین می‌روم تمام چهره‌های مردم را نگاه می‌کنم؛ اینکه چند نفر لبخند دارند، چند نفر عصبانی‌اند، چند نفر قیافه‌شان گرفته است و به هر شهری و در هر جمعیتی می‌روم، خودم نظرسنجی می‌کنم و نگاه آدم‌ها را نسبت به خودم می‌بینم؛ پس نیازی نیست که روزنامه‌ها از مشکلات مردم بنویسند تا رئیس‌جمهور باخبر شود! رئیس‌جمهور و دولت درد مردم را می‌داند.»

از زمانی که ویدئوهای مربوط به اظهارات اخیر روحانی در دیدار با اهالی رسانه مبنی بر «نظرسنجی از چهره‌های مردم از داخل ماشین» در شبکه‌های اجتماعی همچنان بازنشر می‌شود و واکنش رسانه‌ها و سیاسیون به حرف‌های تعجب‌برانگیز وی همچنان پابرجاست.
واکنش‌های مردمی به نظرسنجی روحانی از داخل خودرو در نوع خود جالب و متنوع است. برخی لبخند می‌زنند و برخی عصبانی هستند و این حرف را دلیلی بر بی‌اطلاعی از وضعیت مردم می‌دانند.
دراین بین کاریکاتوری ترسیم شده است که به این موضوع نگاه تلخی دارد؛

خنده تلخ من ازگریه غم انگیزتراست!
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشرق،تاریخ انتشار:9خرداد1398،کدخبر:962543،www.mashreghnews.ir

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:8خرداد1398،کدخبر:2021787،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین