پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۶
سخنگوی وزارت کشور گفت: ۱۶ خردادماه آخرین مهلت پذیرش استعفای مقامات برای داوطلبی در انتخابات مجلس است.

شعارسال: سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در سخنانی اظهارداشت: در ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مشاغلی که باید متصدیان آنها برای شرکت در انتخابات از سمت خودشان استعفا دهند مشخص شده است.

وی تاکید کرد: پنج شنبه ۱۶ خردادماه آخرین مهلت برای پذیرش استعفای این افراد است.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: ملاک در این قانون پذیرش استعفا توسط مقام ذیصلاح تا قبل از ۱۶ خردادماه است نه صرفاً ارائه استعفا.

سامانی گفت: افراد مشمول این قانون باید در هنگام ثبت‌نام گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال به مشاغل تصریح شده در ماده ۲۹ را به همراه سایر مدارک به فرمانداری ها ارائه کنند.

وی افزود: جایگزین فرد مستعفی هم باید از سوی مراجع ذیصلاح در نهایت ظرف مدت یک ماه به طور رسمی معرفی شود و فرد مستعفی در آن حوزه مسئولیتی نداشته باشد.

سخنگوی وزارت کشور یادآور شد: از آنجا که سمت های همتراز با مشاغل تصریح شده در ماده ۲۹ هم مشمول این حکم هستند لیست مشاغل همتراز از سازمان امور اداری و استخدامی کشور استعلام شده که فهرست دقیق آن در سایت وزارت کشور قرار گرفته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11خرداد1398 ، کدخبر: 4631136: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین