پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از حمایت آمریکا از تروریست‌ها گفت واشنگتن به تروریست‌ها سلاح و تجهیزات می‌دهد و در حالی که ما خواستار خرید همین تسلیحات هستیم حاضر به فروش آن نیست.
شعارسال: «رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور ترکیه گفت که کشورش به گفت‌وگوها با تمامی گروه‌های مرتبط با پرونده سوریه ادامه خواهد داد.

وی همچنین از آمادگی ترکیه برای گفت‌وگو با همتایای آمریکایی و روسی درباره هرگونه اوضاع اضطراری به خصوص درباره ادلب شد.

اردوغان اضافه کرد: مواضع ما ثابت بوده و ثابت باقی خواهد ماند و ترکیه به مذاکرات خود با تمامی طرف‌های مرتبط در پرونده سوریه، ادلب و منبج و شرق فرات ادامه می‌دهد.

به گزارش فارس، رئیس جمهور ترکیه از ادامه حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی در سوریه با سلاح و تجهیزات ابراز تاسف کرده و گفت: این حمایت‌ها کم نیستند و از سوی دیگر ما خواستار خرید همین تسلیحات با پول خودمان هستیم اما آنها حاضر به فروش آن نیستند و در واقع این موضوعی است که باعث می‌شود انسان به فکر فرو رود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ 14 خرداد 1398 ، کدخبر: 1492537 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
0
به فکر منافعش خب این یعنی سیاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین