پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی می‌گوید: بعد از ماه مبارک رمضان به دلیل عرضه زیاد دام قیمت گوشت قرمز گران نخواهد شد. پیش‌بینی می‌شود قیمت گوشت قرمز بعد ماه رمضان ارزان‌تر شود.

شعارسال: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی می‌گوید: بعد از ماه مبارک رمضان به دلیل عرضه زیاد دام قیمت گوشت قرمز گران نخواهد شد. پیش‌بینی می‌شود قیمت گوشت قرمز بعد ماه رمضان ارزان‌تر شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پاسخ به این پرسش چرا پس از حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی قیمت گوشت کاهش یافت؟ به تجارت‌نیوز گفت: در این ماه از سال عرضه دام بیشتر شده همین موضوع قیمت گوشت گوسفندی را ارزان کرد. چنانچه مسئولان از خروج دام زنده جلوگیری کنند قیمت گوشت نیز ارزانتر خواهد شد.

علی اصغر ملکی در ادامه اظهار کرد: از این پس ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به واردات گوشت تعلق نمی‌گیرد. در حال حاضر گوشت قرمز با ارز نیمایی وارد کشور و در سطح شهر توزیع می‌شود. فروش گوشت قرمز با نرخ نیمایی از سوی میادین میوه و تره‌بار و واحدهای منتخب صنفی به فروش می‌رسد و مردم می‌توانند از این مراکز نیاز خود را تامین کنند.

او به قیمت گوشت گوشفندی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی ۷۶ هزار تومان است که با ۱۰ درصد سود در محل واحدهای صنفی به فروش می‌رسد. یعنی قیمت گوشت قرمز هر کیلو در واحدهای توزیع کننده ۸۳ هزار و ۶۰۰ تومان است.

ملکی درباره وضعیت قاچاق دام گفت: در این بازه زمانی به دلیل افزایش قیمت دلار قاچاق دام صرفه اقتصادی ندارد. از این رو قاچاق دام به شکل محدود انجام می‌شود.

این مقام مسئول در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا قیمت گوشت گوسفند بعد از ماه مبارک رمضان ارزان‌تر خواهد شد یا خیر؟ گفت: بعد از ماه مبارک رمضان به دلیل عرضه زیاد دام قیمت گوشت قرمز گران نخواهد شد. پیش‌بینی می‌شود قیمت گوشت قرمز بعد ماه رمضان ارزان‌تر شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تجارت نیوز ، تاریخ انتشار: 12خرداد 1398 ، کدخبر:- www.tejaratnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین