پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۱۲۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
علیرضا رضایی قهرودی، رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده ، اظهار کرد: با توجه به افزایش ۱۶ درصدی قیمت مواد شوینده و پاک‌کننده در ابتدای امسال، دیگر افزایش قیمتی تا پایان سال نداریم.

شعارسال: رضایی قهرودی گفت: با توجه به افزایش ۱۶ درصدی قیمت مواد شوینده و پاک‌کننده در ابتدای امسال، دیگر افزایش قیمتی تا پایان سال نداریم.

علیرضا رضایی قهرودی، رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده اظهار کرد: با توجه به افزایش ۱۶ درصدی قیمت مواد شوینده و پاک‌کننده در ابتدای امسال، دیگر افزایش قیمتی تا پایان سال نداریم.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده با بیان اینکه قیمت‌ها در بازار ثابت است، گفت: باتوجه به آنکه قیمت ارز در بازار درحال ریزش است این امر موجب شده که قیمت‌ها در بازار مواد شونده تغییری نداشته باشد.

به گفته قهرودی، درحال حاضر ۱۰۰ واحد صنفی در تهران مشغول به فعالیت اند که این امر شامل مواد آرایشی و بهداشتی نیز می‌شود.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده تصریح کرد: طبق بخشنامه‌ اتحادیه و اصناف مقرر شده برند خارجی وارد کشور نشود و بیشتر از تولیدات داخلی استفاده شود.

قهرودی بیان کرد: هم‌اکنون موادشوینده به کشور‌هایی همچون عراق، افغانستان، سوریه و کشور‌های حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده تصریح کرد: زمانی که قیمت‌ها در بازار ثابت شود، دست دلالان و سودجویان در بازار کوتاه می‌شود.

قهرودی تأکید کرد: خوشبختانه کمبودی در بازار مواد شوینده وجود ندارد و تمام تلاش این صنف، بر آن است که بتواند تولیدات داخل را در بازار بیشتر کند.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده گفت: کیفیت مواد شوینده داخلی در بازار مناسب است و می‌تواند با سایر محصولات خارجی به رقابت بپردازد و همین موضوع سبب شده گرایش مردم به خرید داخلی به مراتب بیشتر شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 17 خرداد 1398 ، کدخبر: 6954208،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین